Florian Verschuren
Marketeer

“Oordeel niet te snel, want als je even nadenkt, begrijp je het misschien wel”

Woorden die mijn karakter goed omschrijven: toegankelijk, nieuwsgierig en optimistisch. Ik vind het belangrijk dat mensen zich bij mij op hun gemak voelen en ik neem dan ook altijd een open houding aan. Iedereen kan bij mij terecht en moet zich veilig voelen om hun mening of idee te delen. Ik probeer dan ook altijd een ander te begrijpen en zo min mogelijk te oordelen. Dit vind ik erg belangrijk.

Nieuwsgierigheid zit ook in mijn aard. Ik wil weten hoe dingen werken en hoe mensen tegen dingen aankijken. Ik vraag dan ook meer dan ik vertel; ik ben eigenlijk een journalist voor mijn persoonlijke dagblad. Mijn optimisme zit vooral in mijn geloof dat niks onmogelijk is. “3-0 achter in de 71e minuut? Het kan nog!

Verder probeer ik altijd het positieve van dingen in te zien! Dit illustreer ik a.d.h.v. mijn hobby’s. Bij een 3-1 verlies op het voetbalveld denk ik: “We hebben in ieder geval gescoord!“. Na een paar uur onsuccesvol langs de waterkant te hebben gezeten, hoor ik mijzelf zeggen: “Ik ben tenminste de hele dag buiten geweest!” en bij lang wachten op het terras zeg ik: “Ach…we hebben het gezellig toch?“.

Impact maken

In mijn werk vind ik een aantal dingen extra belangrijk. Zo wil ik kwalitatief werk leveren met impact. Ik wil kunnen zien dat mijn werk verschil maakt. Bovendien is voor mij transparantie belangrijk; iedereen moet hetzelfde doel nastreven en elkaar vertrouwen. Geen geheime agenda’s. Ondanks dat iedereen natuurlijk ook persoonlijke doelen nastreeft.

Mijn motivatie is om te leren en te groeien in de digitale marketing wereld, wat bij CAN mogelijk is. De platte organisatiestructuur, openheid en het enthousiasme van anderen zorgen ervoor dat ik gemotiveerd ben om het beste resultaat te behalen. Daarnaast geeft het helpen van mensen mij energie en voldoening. Ik help het bedrijf dan ook graag, omdat we met ons advies andere bedrijven kunnen helpen om werknemers gelukkig te houden en veilig te laten werken.

Facts

01-03-2000
Eindhoven
WO Bedrijfscommunicatie -en Digitale Media
(Zaal)voetbal
PSV fan
CAN-speler sinds 14-03-2023

Soortgelijke spelers

Mariël Verwijst

Marketeer

Rowena van de Vossenberg

Manager Marketing